Monday, September 26, 2005

CONTEST

Alright I'm back from Texas, sunburned and still feeling the happiness from the fest. Yesterday was probably the best day.

Anyway, yesterday I mentioned that I'd be having a contest. Well here I am going to announce it! Okay this is sort of lame but it's for a good prize. I was going to do a number between one and a hundred but i decided against it. That many people don't read my site, yeah? Anyway here it goes.

Answer the question "How many blisters did I get on my feet from the Austin City Limits festival?" and you will find yourself the owner of a signed copy of the Fiery Furnaces' latest album EP. Yep Eleanor and Matt Friedberger both signed it and I'm giving it away to you! And as a consolation prize, the runners-up (there will be two of you) will receive Decemberists postcards signed by Colin Meloy and Chris Funk. What a consolation, huh? I know. Anyway start a-guessing. I think I'll end it Thursday or Friday.

(Is this too small? Because we all know I don't have over thirty blisters on my feet...will that many people participate? If you guys think the chances are too slim tell me and I might do the 1 through 100 to give you less of a chance...wait...who would tell me that they'd want that?)

22 comments:

Matt said...

i'll go with 4.

*I love contests.

cbotwell said...

Shit I was going to say four But i guess ill say 5.cbotwell@gmail.com

bethanne said...

i'll go with six (three on each foot)

and i'd rather have a signed decemberists album. oooooooh yes. (love them. i do.)

bethanne said...

haha. i meant postcard. i'm dumb at times.

Kristi Joy said...

I was gonna say 4 too :(

So I guess I'll go with....3? Because 7 seems like an awful lot.

Jere said...

3...

Jere said...

uhh...I didn't read the comment before mine, which is silly. I say 2!

Nic said...

I'm going with one

Leif Erikson said...

9?

dylandarling said...

this is gonna be good 11
iamtheoldest@hotmail.com

kingdomforavoice said...

I guess six is taken so how bout 8?

b.u.b. said...

a better question might be how many pounds of dust did you inhale out at zilker. yikes.

Michael said...

haha that's probably true bub. i dunno how to measure that though. i think i got more stuck on my arms and legs than inhaling...

Christa said...

7! (random facebook find in heritage)

Emily said...

14....

danny said...

dang, all the good numbers are taken. i'm gonna go with 10. dbrennan@mail.als.edu

Kevin said...

Geeze, maybe I'll go with a half-number? Like a blister that didn't quite make it all the way to full blisterhood...so how about 3 1/2.

sam said...

four and three quarters...

Rebecca said...

one but damn i was covered in so much dirt

I had sneakers but when i took them off i had a rim of dirt a nail thick

Of course i didn't mind, the sweat cooled me off after awhile. I have this amazing watch tan too.

drublood said...

I don't know how many blisters you have, but my son (who was the little kid at the la zona rosa show) would absolutely shit a brick if you would send him a postcard signed by his favorite bandboys.

Michael said...

awww that's adorable. I might have to pull some strings because your kid being there made that show a lot cooler.

marti said...

your shoes never did fit...though the laces were hawt like trousers down.

i think...6 blisters. six. seis. seite minus uno. por favor. end.